تکامل خرید اسکوتر شیائومی
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
تکامل خرید اسکوتر شیائومی
سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 9:44 | بازدید : 1128 | نویسنده : هیمن | ( نظرات )

تکامل خرید اسکوتر شیائومی

xiaomi scooterاگر بخواهید خودتان را خیلی سریع به جایی برسانید، مسلما به یک اسکوتر برقی فکر نمیکنید. اما اگر بدانید این چرخهای کوچک که با باتری کار میکنند، چه فوایدی در حملونقل برایتان دارد، دیدتان نسبت به آنها عوض میشود. روزنامه جام جم - نادیا زكالوند: اگر بخواهید خودتان را خیلی سریع به جایی برسانید، مسلما به یک اسکوتر برقی فکر نمیکنید. اما اگر بدانید این چرخهای کوچک که با باتری کار میکنند، چه فوایدی در حملونقل برایتان دارد، دیدتان نسبت به آنها عوض میشود. اسکوترهای برقی ابزارهایی فناورانه و کاربردی هستند که بعضی نمونههایشان بهآسانی به بستههای قابل حمل تبدیل میشوند. اگر مسیری نسبتا کوتاه را در خیابانهای شلوغ و پرترافیک میخواهید طی کنید، اسکوترها بهترین راهحلاند. این روزها در شهرهای بزرگ و شلوغ جهان بسیاری از رانندگان خودروهای سواری، یک اسکوتر برقی در صندوق عقب خود دارند. خودرو را در پارکینگ عمومی پارک میکنند و با اسکوتر به محل قرار خود در بازار و مناطق شلوغ میروند.

  • نهایت سرعت 18 کیلومتر در ساعت
  • پشتیبانی از اپلیکیشن
  • نهایت سرعت 10 کیلومتر در ساعت
  • مدت زمان لازم برای شارژ کامل 1.5 ساعت
  • سیستم ترمز و تایرها
  • اسکوتر برقی Mi Pro 2 شیائومی
  • باتری لیتیومی 18650 Samsung/LG
  • سایز تایر: ۱۰٫۵ اینچ (۲۶٫۶۷ سانتی متر)

xiaomi scooter«اسکوتر برقی اف اسپید» مدل «D20» در رنگبندی متفاوت به شما عرضه میشود. این اسکوتر برقی یا هوشمند وسیلهای مناسب برای بازی و تفریح در اوقات فراغت است. این اسکوتر با توجه به ویژگیهایش میتواند انتخاب سنجیدهای باشد و لحظات خوشی را برای شما به ارمغان آورد. این اسکوتر باتری داخلی لیتیومی Samsung قابلشارژ دارد و با دراختیارداشتن شارژر قابلاتصال به برق شهری، بهراحتی آن را شارژ خواهید کرد. بهعلاوه دارای ریموتر و نشانگر باتری است که میتواند آن را به اسکوتری منحصربهفرد تبدیل کند. این اسکوتر بدون فرمان دو چرخ دارد که به موازات هم حرکت خواهند کرد. شما با قراردادن پاها و برقراری تعادل روی آن با سرعت تعیینشده حرکت میکنید. پهنای چرخ این اسکوتر 6.5 اینچ است. هر چقدر پهنای چرخ اسکوتر بیشتر باشد، ارتفاع آن از روی زمین بیشتر شده و درنتیجه سرعتتان بیشتر خواهد شد. اسکوتر برقی اف اسپید مدل D20 در زمان استفاده، اصطکاک خوبی با زمین ایجاد میکند که از لیزخوردن نیز جلوگیری خواهد شد.

  • مناسب برای افراد حداکثر با ۲۰۰ سانتی متر قد
  • مجهز به سیستم هشدار صوتی یا همان بوق
  • وزن: حدود ۱۲ کیلوگرم
  • سایز لاستیک: ۸.۵ اینچ
  • وزن بستهبندی

به لطف استحکام بالای آلیاژ و چرخهای طراحی شده برای این محصول، کاربرانی با وزن حداکثر 100 کیلوگرم امکان استفاده از این اسکوتر الکتریکی را دارند. تا کردن بدنه اسکوتر با آزاد کردن ضامن مخصوصی که در قسمت پایه فرمان وجود دارد میسر است. شیائومی در اسکوتر Mi Electric Scooter 3 از یک موتور الکتریکی قدرتمند براشلس با توان خروجی 600 واتی استفاده کرده است. این موتور الکتریکی مصرف بهینهای دارد و میتواند سرعت اسکوتر را به 25 کیلومتر در ساعت برساند. علاوه بر این، می الکتریک اسکوتر 3 توانایی بالا رفتن از سطوحی با حداکثر شیب 16 درصد را دارد. کاربر به 3 مود مخصوص پیادهرو و معابر باریک، استاندارد و اسپورت دسترسی دارد. این مودها به ترتیب سرعتهای 0 تا 5، 0 تا 20 و 0 تا 25 کیلومتر در ساعت را فراهم میکنند و با دو بار فشردن دکمه پاور میتوانید بین این سه مود جابجا شوید. سیستم ترمز اسکوتر شامل فناوری eABS و ترمز دیسکی چرخ عقب میشود که عملکرد بسیار خوبی دارند و در مواقع لازم خیلی سریع اسکوتر را متوقف خواهند کرد. همچنین برای امنیت بیشتر کاربر در هنگام سواری، پوششهای شب رنگی نصب شده است تا در تاریکی با خیال راحت در معابر حرکت کنید. در قسمت عقبی نیز یک چراغ خطر LED تعبیه شده است تا رانندگان دیگر نیز به راحتی حضور شما را تشخیص دهند. باتری لیتیوم یونی استفاده شده در می الکتریک اسکوتر 3 از ظرفیت 7650 میلیآمپری بهره میبرد و به لطف فناوری ذخیرهسازی انرژی جنبشی، حداکثر تا 30 کیلومتر شارژدهی دارد. این سیستم هنگام ترمزگیری یا حرکت در سرازیری، انرژی جنبشی چرخها را به صورت انرژی الکتریکی درون باتری ذخیره میکند.

You can clearly see there is a difference in the size.

این دسته در کنترل و حفظ تعادل اسکوتر به کاربر کمک خواهد کرد. همچنین به کمک این دسته حمل و جابه جا کردن اسکوتر نیز راحت تر صورت میگیرد. ایجاد تنظیمات شخصی توسط کاربر، اعلام وضعیت باتری و … New member of Mi Ecosystem: Ninebot mini. Xiaomi invested Ninebot a year ago and Ninebot announced its acquisition of Segway this April. We all know that Ninebot and Segway are the giants in the scooter field. This is what we launched today ! The innovative Ninebot Mini with unique design. This is where you stand when riding on the scooter. The black color version of Ninebot Mini. Comparison side by side between Ninebot Mini and Segway. You can clearly see there is a difference in the size. The segway looks bulky compared to handy Ninebot Mini. The maximun speed this scooter can travel is up to 16km/h and go up 15 degree inclines is not a problem for Ninebot. The weight is only 12.8 kg with shoulder-width length. Here comes everyone's concern, the battery life. Just like other Mi Products, this scooter can be controlled using a Smart phone too ! Many people might think this tiny scooter is not stable enough to support a human's weight. Don't worry, the materials used are high quality to ensure safety of the user.

بدنهی اسکوتر از منیزیم باکیفیتی که در صنایع هوایی استتفاده میشود، ساخته شده و در مقابل ضربات فوقالعاده مقاوم است. برای یک اسکوتر خیلی اتفاق میافتد که در میان راه زمین بخورد و با در و دیوار برخورد کند. این فلز باکیفیت، در وزن نهایی اسکوتر هم نقش داشته و با بلند کردن ناین بات مینی از روی زمین میتوان به محکم بودن چهارستون آن پی برد. در بخش جلویی اسکوتر، چند نشانگر وجود دارد که بهترینشان، نشانگر میزان شارژ باقیماندهی باتری است. با در اختیار داشتن چنین نشانگری میتوانید در هر زمان با یک نگاه ساده به جلوی اسکوتر بفهمید چقدر از شارژ باتری باقی ماندهاست. در کنار نشانگر میزان شارژ، نشانگرهای قفل شدن اسکوتر و اتصال بلوتوث هم وجود دارند که آنقدرها کاربرد ندارند و تنها برای پر کردن پنل جلویی به کار رفتهاند. تایرهای ناین بات مینی از نوع باد شدنی هستند و میتوانید فشار باد آنها را کم یا زیاد کنید تا برای استفاده در مکانهای مختلف و شرایط آب و هوایی گوناگون مناسب شوند.

xiaomi scooterوزن سبک آن ۱۴.۲ کیلوگرم میباشد و به راحتی قابل حمل است. از دیگر ویژگیهای مثبت میتوان به وجود لاستیکهای پنوماتیک در این محصول اشاره کرد. این لاستیکهای ۸.۵ اینچی دارای آجعمیق، کیفیت بالا و مقاوم در برابر بریدگی و سوراخشدن هستند. به این ترتیب این نوع تایرها هدایت اسکوتر را به مراتب آسانتر میکنند و در جادههای شن و ماسه نیز به راحتی قابل هدایت است. جالب است بدانید که در صورت لزوم بدون هیچ نگرانی میتوانید این تایرها را با تایرهای جامد ضدپنچری نیز جایگزین کنید. دکمهای با عملکرد چندگانه، اهرم کنترل شتاب، ترمز و صفحهنمایش چندمنظوره همگی بر روی فرمان اسکوتر قابل مشاهده هستند. شگفتانگیز است که این دستگاه از قسمت فرمان قابلیت تا شدن دارد. دو ترمز همزمان فعال بر روی هر دو چرخ تعبیه شده و موتور براشلس ۶۰۰ وات در چرخ جلویی اسکوتر جای گرفته است. یک چراغ در جلو و یک چراغ در عقب دستگاه برای حفظ امنیت شما به چشم میخورد. اضافه شدن رفلکتورهای جلو، کنار و عقب به قابلیت دیده شدن بهتر اسکوتر در شب کمک شایانی میکند.

اسکوتر شیائمی

هنگام کار با اسکوتر برقی Mi Pro 2 شیائومی، سه انتخاب برای تنظیم سرعت دارید. S: اگر حالت S را بر روی نمایشگر مشاهده کردید به این معنی است که حالت ورزشی انتخاب شده و سرعتتان تا ۲۵ کیلومتر در ساعت افزایش مییابد. D: اگر حالت D انتخاب شما باشد، شما حالت استاندارد را فعال کردهاید. در این حالت محدوده سرعت حداکثر ۲۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. عابر پیاده: در مکانهای شلوغ میتوانید با تنظیم سرعت روی این حالت، با حداقل سرعت (۵ کیلومتر در ساعت) برانید. اگر دو بار دکمه پاور را فشار دهید بین حالتهای ذکر شده سوئیچ میکنید. اسکوتر برقی Mi Pro 2 شیائومی قابلیت متصل شدن به Mi Home APP، از طریق بلوتوث را دارد. این اپلیکیشن را میتوان از Apple App و یا Google Play Store دانلود کرد؛ با این وجود میتوانید به طور هوشمند دستگاه را قفل و یا نوع حرکت را تنظیم کنید. اپلیکیشن Mi Home میزان مسافت پیموده شده، سرعت فعلی، وضعیت دمای باتری، الگوی مصرف باتری و همچنین سطح سلامت سلولهای باتری را به شما نشان میدهد.

در اینجا یک راه سریع برای حل مشکل اسکوتر شیائمی وجود دارد

xiaomi scooterاسکوتر برقی Pro 2 با ویژگیهای بالایی که دارد به پرفروشترین اسکوتر الکترونیکی در جهان تبدیل شده است. این اسکوتر به روز شده مدلهای نسل قبلی است که از ویژگیهای اضافه شده به آن میتوان به سیستم ایمنی جدید در نور پردازی و ضربه گیر اشاره کرد. طبق برآوردی که انجام شده رده سنی مناسب برای استفاده از این اسکوتر بین 16 تا 50 سال است. طراحی مینیمالیستی اسکوتر طوری است که در موارد ضروری عملکرد بهتری را ارائه میکند. از جمله داشبورد چند منظوره و باتری لیتیوم با قدرت بالا که 8 تا 9 ساعت شارژ نگه میدارد. حد اکثر سرعت این اسکوتر 25 کیلومتر بر ساعت است که در صورت شارژ بودن کامل باتری، 45 کیلومتر مسافت را میتواند طی کند. لاستیکهای پنوماتیک جدید و همچنین دارا بودن 2 سال ضمانت از اسکوتر برقی شما به خوبی محافظت میکند. همچنین جنس بدنه Pro 2 از آلومینوم است که با کیفیت ساختاری هواپیما تولید شده است و در عین حال، وزن سبک 14.2 کیلوگرم را دارا است که باعث میشود به راحتی قابل حمل و استفاده باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جادوکده و آدرس jadokade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 50
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 63
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 408
:: بازدید ماه : 6500
:: بازدید سال : 27948
:: بازدید کلی : 102604